دعوت به همکازی
نوشته شده توسط : امیرحسین رجبی

 سلام دوستان.من به دلیل مشغله و کمبود وقت نیاز به یک دوست و همکار دارم.

خواهشی که دارم اگه موافقید بگید من براتون یک نام نویسنده درست کنم.

تنها خواهشی که دارم اگه شعری از استاد سراغ دارید با نام خواننده اش برایم ارسال کنید

با تشکر

نوکر شما

امیر حسین رجبی





:: موضوعات مرتبط: همکاری با ما , ,
:: برچسب‌ها: دعوت به همکاری , ,
:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 229
|
تعداد امتیازدهندگان : 71
|
مجموع امتیاز : 71
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Armin2@FS در تاریخ : 1389/11/13/3 - - گفته است :
سلام خوبی هم کلاسیتم آرمین

اگه می شه من رو با نام چیه...چیزی شده...بلینک بعد بگو من تو رو با چه نامی بلینکم

مرسی بای
پاسخ:سلام دوست عزیزم.خوبی ارمین؟من مخلصم.من دوستانی رو که اونها رو خیلی دوست دارم و یا خیلی براشون احترام قاعلم رو بدون توقع تبادل لینک.لینک میکنم.شما هم از این قاعده مستسنا نیستید.اما فکر کنم شما وبم رو نمیخونید.اگر کامل میخوندید میددی که لینکت کردم.

/weblog/file/img/m.jpg
شیرین در تاریخ : 1389/11/13/3 - - گفته است :
بازم سلام.من کلی نظر داده بودم فقط سلا م امیرش اومدهپاسخ:سلام .خوب هستید؟لطف کردید هر دوتا وبلاگ من رو خوندین.هم وبلاگ ها هم وبسایت های من خانه خودتونه.خوشحال و امید وار میشم سر بزنید.ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
شیرین در تاریخ : 1389/11/12/2 - - گفته است :
سلام امیرپاسخ:سلام شیرین خانم.مخلصم.لطف دارین.خانه خودتونه.انشاا... بتونم با کمک و نظر هموطنان عزیز وبلاگ خوبی رو تقدیم استاد امینی کنم.

/weblog/file/img/m.jpg
شیرین در تاریخ : 1389/11/12/2 - - گفته است :
سلام امیرپاسخ:سلام.مخلصم.دیشب مثل این که یک سو تفاهم شد.منو ببخشید .ممنونم که سر زدین.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: